תרגילים לטיפול בעין עצלה (אמבליופיה)

עין עצלה (אמבליופיה) היא הפרעה נוירו-ויזואלית התפתחותית המשפיעה על 2-5% מהאוכלוסייה בעולם העלולה לגרום לראיה ירודה לצמיתות אם לא זוהתה וטופלה בתקופת הקריטית בילדות (עד גיל 7).

למידע נוסף על תרגילים לטיפול בעין עצלה (אמבליופיה).

הגורמים והתסמינים של עין עצלה

הגורם הראשון לעין עצלה הוא פזילה (שתי עיניים שאינן מסתכלות לאותו הכיוון) בינקות או בגיל הרך – כ 50% מכלל המקרים.

גורם נוסף היא אניזומטרופיה (הבדל במספר בין שתי העיניים) של  2 דיופטר ומעלה – כ 17% מכלל המקרים.

גורם שלישי הוא שילוב של פזילה ואניזומטרופיה (כ -30%),

ולבסוף, כל גורם החוסם את קרני האור מכניסה תקינה לעין כגון קטרקט מולד או פטוזיס (צניחת עפעף) גורם לחסך בגירוי יעיל של מרכז הראיה במוח בתקופה הקריטית בילדות עד גיל 7 עלול לגרום לעין עצלה.

הטיפול בעין עצלה

בעשרות השנים האחרונות מחקרים פורצי דרך הראו כי קיימים שאריות של גמישות מוחית גם בגילאים מבוגרים.  המחקרים מראים כי שינויים בתאי העצב יכולים להתרחש גם לאחר הגיל הקריטי להתפתחות הראיה המוחית. כלומר, ניתן לשפר את הראיה בעין העצלה גם בגיל מבוגר, וכי על ידי גירוי יעיל של אזורים ספציפיים במוח ניתן למקסם את יכולת עיבוד התמונה במוח.

הטיפול של RevitalVision לשיפור הראייה בעין עצלה למבוגרים, נעשה באמצעות תרגולים במחשב הביתי. כל תרגול נמשך כ -30 דקות. הטיפול נעשה תחת פיקוחו של אופטומטריסט או רופא עיניים.  יותר מ-85% מהמטופלים שעברו את הטיפול שיפרו את חדות הראייה שלהם ב-2.5 שורות והראו שיפור של 100% ברגישות הניגודיות שלהם.

RevitalVision  הוכח קלינית ומדעית (במחקרים מבוקרים שפורסמו בספרות הרפואית) והנו הטיפול היחידי בעולם אשר קיבל את אישור ה-FDA כיעיל בשיפור ראייה בעין עצלה במבוגרים.

לפרטים נוספים על תרגילים לטיפול עין עצלה


Back to Blog

יצירת קשר

    טלשיר טכנולוגיות רפואיות בע"מ
    רח' המעיין 2, מודיעין, ישראל, 7177871
    טלפון: 077-2123272 | info@revitalvision.com