הפלטפורמה החדשה של נוירו-ויז’ן

נוירו-ויז’ן היא עכשיו RevitalVision

חברת נוירו ויז’ן, אשר הוקמה ב – 1999, פיתחה טכנולוגיה ייחודית המשפרת את הראייה על ידי שיפור של עיבוד הראייה במוח. הטכנולוגיה מתבססת על מחקר מדעי בתחום מדעי המוח של פרופ’ אורי פולת מכון ויצמן, ואלגוריתמיקה ייחודית שעברה וולידציה במחקרים קליניים.

בשנת 2010 הטכנולוגיה נרכשה על ידי חברת RevitalVision האמריקאית, ובשנת 2015 נרכשו כלל הנכסים – הפטנטים, האישורים הרגולטוריים והטכנולוגיה על ידי חברת טלשיר טכנולוגיות רפואיות הישראלית. החברה פועלת כיום תחת השםRevitalVision –   ממטה החברה במודיעין

טיפול נוירו-ויז’ן (כיום RevitalVision), מבוסס היטב מבחינה מדעית וקלינית ובעל אישור FDA, CE-Mark ומשרד הבריאות. עשרות מחקרים קליניים מוכיחים כי טיפולי נוירוויז’ן יעלים בשיפור ראייה במגוון מחלות עיניים ולקויות ראייה כגון: ניסטגמוס מולד, עין עצלה, קרטוקונס, ניוון רשתית, שיפור ראייה לאחר ניתוח לייזר וקטרקט, קוצר ראייה נמוך ועוד.

בשנה האחרונה הושקה פלטפורמה טכנולוגית חדישה על בסיס האלגוריתמיקה המקורית של Neurovision והמוצר עבר הסבה לשירות ענן מלא:
Software as a Service)) דבר ששדרג משמעותית את חווית המשתמש הסופי ואת תהליך הטיפול כולו.

כיום הטיפולים של RevitalVision (לשעבר נוירוויז ן) מתבצעים בבית המטופל, על מחשב ביתי פשוט עם דפדפן כרום. הטיפול נגיש ונוח לתפעול הן למטופל והן למטפל אשר יכול לעקוב מרחוק אחרי התקדמות הטיפול.

הטיפול של RevitalVision לשיפור הראייה מורכב מסדרה של 20 עד 40 טיפולים באורך של כ 30 דקות כל אחד המאפשרים שיפור של איכות הראייה ללא ניתוח, ללא תרופות וללא סיכונים.

תוכנת  RevitalVision זמינה כעת גם בשפה העברית!

לפרטים נוספים על הטיפול לשיפור ראייה  


Back to Blog

יצירת קשר

    טלשיר טכנולוגיות רפואיות בע"מ
    רח' המעיין 2, מודיעין, ישראל, 7177871
    טלפון: 077-2123272 | info@revitalvision.com